CCC
28 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Nedoporučuji , boty nevydržely ani 4 měsíce, akorát praskla podrážka. A boty stojí 1 600 korun, což je hodně peněz.
Hezké zboží, ale jen na oko, koupila jsem si tam kozačky gino rossi, jejich původní cena byla přes 3500,- kč, ve slevě 1649,-kč, po dobu nošení, cirka 5 měsíců, se v podpatcích začaly ze spoda tvořit díry, dala jsem je reklamovat, reklamace neúspěšná, verdikt: mechanické poškození způsobené oděrem při chůzi. Musím létat a ne chodit. Závěr: už si zde nic nekoupím, ještě že v dnešní době máme možnost si vybrat jinou prodejnu a jinou značku obuvi. Eva Palivcová
Kamenný obchod
Platební portál nefunguje. Vrácení zdarma není vrácení zdarma (přijde vám x balíků a máte nárok vrátit pouze jeden balík v omezeném rozměru, takže není možné vrátit celou objednávku, mnohdy ani 50%). VRÁCENÍ vlastně NEFUNGUJE vůbec. Když už se vydáte na PPL, zjistíte, že vygenerovaný kód v jejich systému neexistuje (on ani neodpovídá formátu pro zaslání před PPL). NIKDY VÍC! Vydám se na prodejnu, jen se modlím, že mi boty vezmou a vrátí skutečně to co mají vrátit a nebude to trvat dva měsíce, protože tady už nevěřím ničemu.
Ochotné a milé prodavačky při prodeji zboží.
Před třičtvrtě rokem jsem v obchdě CCC zakoupil obuv (dvoje vycházkové boty). Jednalo se o boty ve slevě - v akci, v cenově nižší kategorii, vyrobené v Asii. Boty jsem používal do zaměstání (do kanceláře), na chůzi po městě a pro jízdu autem a MHD. V botech jsem nesportoval, nechodil na turistiku, nechodil do přírody (polní cesta, les, bláto, kaluže apod.). Po půlročním nošení se mně u jednich odlepily gumové zakončení podrážky na patě a na špičce a v místě ohybu špičky se poškodila textílie (povolila od lemu direk tkaniček). U druhých bot se rovněž odlepily gumové konce na špičce a na patě, dále praskla podrážka levé boty. Oboje boty jsem odnesl na reklamaci, kde mi bylo řečeno, že se mi do 30 dnů ozvou SMS zprávou nebo zprávou na mail. Po dvou měsících od reklamace jsem se šel do obchodu zeptat, jak to s reklamovanou obuví vypadá (SMS jsem do té doby neobdržel a ani v mailu /ani ve spamu/ nebyla žádná zpráva). Reklamace na obou botech nebyla uznána s odůvodněním: doba životnosti obuvi se neslučuje s dobou záruky, obuv nebyla používána ke svému účelu a o obuv jsem se prý řádně nestaral.... Boty jsem k reklamaci předával řádně čisté. Tak pro ostatní zákazníky prodejen CCC přidávám moji zkušenost a podotýkám, že u této společnosti již žádné zboží nikdy nezakoupím. PS: Ve městě, kde bydlím, je řada jiných obchodů s obuví, kde reklamovanou obuv řeší včas, bez problémů a s pohodovým přístupem.
Cenově dostupná obuv
Zimní obuv dětská Dee zee vydržela jen 3 měsíce, tedy jednu sezónu a poté se odlepila podrážka. Obuv je levná, ale velice nekvalitní. Zkoušela jsem obuv reklamovat, ale neuspěla jsem. Přístup obchodu byl otřesný. Rozhodně nedoporučuji.
Koupila jsem ve Vaňkovce boty, při platbě jsem se ptala prodavačky, jestli je nutné vracet boty v krabici, řekla že není problém vrátit bez krabice. Krabici jsem tam tedy nechala. O týden později při vrácení bot to samozřejmě problém byl, peníze byli ochotní vrátit pouze jako store credit, nikoliv na platební kartu.
Pokud se snažíte sehnat a zakoupit zboží, o kterém vůbec nemáte přehled, tak rozhodně doporučuji navštívit tuhle pobočku. Jsou zde velmi milé, vstřícné a ochotné prodavačky, které Vám nejenom produkt pomohou najít, ale zároveň Vám i poradí a doporučí, co je dle jejich názoru lepší a praktičtější vzít. Zohlední při tom i cenu a využitelnost. Mně takto velmi pomohli s výběrem kotníkové obuvi a polobotek, za což velmi děkuji.
Ochotná obsluha v Centru Zlín a vrácení peněz.
Boty totální katastrofa. Po měsíci, kdy jsem je měla obuté asi jen desetkrát, se začaly odlepovat obě podrážky. Rodinní příslušníci mají stejné zkušenosti. Tady už nikdy nenakoupím.
Jsem velmi spokojená. Zboží přišlo včas, velikost bot sedí, jsou pohodlné a kvalitní. Děkuji
Vůbec žádné
Arogance,neochota,nikdy více
Boty malé.. Ihned jsem psala, že je chci vrátit ve zkušební době, ale bohužel žádná komunikace. A když píši žádná, tak opravdu žádná!!! Takže mám boty doma!! Opravdu si nikdo tady nic nekupujte!!
Hezké módní boty
Dokud něco nepotřebujete, tak příjemná obsluha, i vám doporučí, vychválí možnost být věrným klientem, tudíž máte 30 dní na vrácení. Když se po týdnu vrátíte s tím, že vám obuv nesedí (levá bota nedrží na noze) a máte z ní puchýře, tak vám nedají možnost výměny v případě, že již obuv byla nošená venku. To znamená, za sucha jste ji vzali ven. Nelezli jste nikde do bláta, na túru, jen po silnici/na chodníku (do školy a zpátky). V tu chvíli již boty nemůžete vrátit s tím že byly použity venku. Smíte se s nimi projít po bytě a vyzkoušet si jejich funkčnost v pohodlí domova. Nesprávně zvolený typ obuvi není důvodem k reklamaci. Vrácení do 14 dnů zřejmě neexistuje, zde se na zákonné lhůty nehraje, máte 7 dní (to jsem dodržela, navíc jako klient jsem měla 30 dní). Už nikdy víc si zde boty nekoupím. Obuv pěkná, ale pravidla koupě jako ze Sci-fi. Řešení prodavačky, tak když je obuv pro Vás nenositelná, tak ji prodejte na Bazoši, úsměvné, ale realita. Mimochodem, boty mi obarvily ponožky na červeno, po jednom nošení téměř zmizel nápis na podrážce (vnitřní strana)a podrážka se u špičky nepatrně začala drolit. Na to že to má být Lasocki, kvalitní obuv, tak hrůza!!!
Kolín, Futurum. Lucia Klorusová- nejlepší prodavačka na světě. :-)
Nezažila jsem tak otřesný zákaznický servis. Nefungovala platební brána, tedy neprošla platba. Žádala jsem o změnu platby na dobírku, když jim online platby nefungují. Místo toho objednávku stornovali a na zákaznické lince mi řekli, že volám pozdě. To, že jsem psala maily na které nereagovali, úplně pominuli.
- reklamace - rychle vyřízena vrácením peněz.....
... velikost bot neodpovídala objednávce... ! bylo "přeraženo" původní číslo velikosti na menší......
Nic
Strašně nekvalitní boty. Po chvilce se začaly rozpadat.
Slevy
Nefungující web Vysoké ceny Zákaznická podpora
Všechno špatně
Objednáno asi 10 párů obuvi, od sportovní po trekové. Trekové po 3 týdnech ! prasknutá horní část, po dalších 3 týdnech upadnuly podrážky. Ostatní obuv vydržela 1-3 měsíce a to už byly totálně na odpis. Požádal jsem o zrušení karty, výmaz osobních údajů a tuhle firmu dávám na moji osobní černou listinu. TADY UŽ NEUTRATÍM ANI KORUNU :-(
Vrácení zboží na kamennou pobočku je téměř nemožné. Několikrát jsem tam byla, nefunguje systém. Tak jsem jim volala než tam opětovně půjdu a sdělili mi, že nevědí, zdali to bude již fungovat. Na infolince mi též sdělili, že nevědí, že si musím zavolat na pobočku. Díky tomuto chování si od nich již nic nekoupím.
Strakonice prodejna,personal vzdy poradi,snazi se najit i jinou variantu,rada nakupuji.Pri koupi kufru skvele doporuceni od pani prodavacky,taktez boty.Dekuji