Logo obchodu ORSAY

ORSAY

84 hodnocení

32 % spokojených zákazníků

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Naprostá neochota a nezájem ze strany prodavaček, místo toho, aby se věnovaly zákaznicím, tak si povídají s kamarády a velmi je obtěžovalo, když jsem chtěla podrobnosti o zboží na prodejně. Při doručování objednávky z eshopu to trvalo více než dva týdny a balík došel pozdě (po události, kvůli které jsem si zboží objednávala). PPL je oproti jiným doručovacím společnostem dost drahé a jejich chování bylo naprosto otřesné. Balík rovnou dovezli na výdejní místo, místo na adresu a ani mi neposlali pin, aby bylo možné si objednávku vyzvednout. Nedostala jsem od nich jedinou zprávu a musela jsem si to vše sama dohledat.

Simona Novákovápřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Vrácení peněz do 2 týdnů Dobrá komunikace

Rychlost dodání (doručení na prodejnu trvá i déle než týden)

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Způsob jejich chování. To,že měli špatně nastavené ceny,je jejich problem. Objednávku mi zrušili po třech dnech, peníze budou vracet 14 dnu. Objednávka zrušena z důvodu vyprodání. Avšak oblečení za plnou cenu zakoupit jde. Neuvěřitelné jednání. Kdyby se k tomu postavili celem a napsali pravý důvod. Už nikdy víc si u nic neobjednam.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Bohužel se musím přidat ke špatným zkušenostem s e-shopem Orsay, bezdůvodně mi zrušili dvě objednávky s komentářem, že zboží není dostupné. Po okamžitém ověření jejich stránek jsem byla velmi překvapená, že veškeré zboží je dostupné ve všech velikostech. Podala jsem oficiální stížnost a čekám na vysvětlení. Systémem vygenerované ceny a slevy jsou problém e-shopu a koncový zákazník by neměl trpět a snášet jejich lži. E-shop zásadně nedoporučuji a budu nakupovat jinde.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

E-shop Orsay lže svým zákazníkům o dostupnosti produktů, jelikož špatně nastavil cenu oblečení a bylo možné jej koupit s velkou slevou. Orsay se měl postavit k problému pravdivě a ne takto lživě! Všechny produkty jsou dostupné ke koupi za plnou cenu. Mimo jiné tento jejich rozsudek přišel až za 3 dny a dalších 14 dní budu čekat na peníze, které mi budou vracet. Neuvěřitelně jste mě zklamali! Podávám podnět na ČOI, protože s takové lži nejsou ani morální ani právní.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Krásné oblečení, hezky sedí, fajn ceny.

Wooow, tak čím začít. Asi by to bylo na pořádně dlouhý seznam.Tak to zestručnime. V Orsay jsem nakupovala opravdu intenzivně 3 roky, takže chápu, že díky tomu, je větší koncetrace chyb. Erory při vrácení zboží na prodejně chápu, jsme lidi a zaměstnankyním na prodejnách spíš smekám klobouk a dávám obdiv. Co se eshopu týká.... tu mě přišlo naprosto jiné zboží se správnou visačkou, tu špinavá sukně nebo sako (vypadalo to jako od jídla). Roztrhnuté šaty, již několikáté. někdy jen ve švu, tentokrát vytrhané nitě. (Co šlo jsem zašila, i když to nebyla má chyba. Ale aby mě někdo v prodejně (při vrácení) neřekl, že jsem to zničila já.) Jindy velikost, která odpovídala naprosto jiné až tak, že jsem kontrolovala i našitou cedulku uvnitř. Teď jsem poprvé vracela zboží posláním balíku jako zpětnou zásilku. Je to již 2,5 týdne od doručení (adresa správná, mají ji předtištěnou) a nemám žádnou zprávu, že bylo zboží přijato. Telefonní linka nefunguje. Co pro mě asi byl největší zažitek, je kontaktování zákaznické linky. Vzhledem k tomu, že nasbírané body za nákupy (dle utracených peněz) se dají uplatnit jako poukázka do 260,-. Při uplatnění na eshopu - jakmile Vám zboží není a vrátíte jej, mělo by se načíst zpět. To je ovšem taková loterie, někdy se načte, někdy ne. Tak voláte na zákaznickou linku. Některé slečny bez problému vyřeší. Ovšem měla jsem paní, která mi dávala najevo, co to po ní jako chci. že to se nedělá. Tak se zeptá kolegyně, tak jí to potvrdí, že to možné je. Dobře, paní je asi nová, chápu. 18 minut ji vysvětluji co a jak, protože nakupuji často a vím, jak to funguje. Asi je nová, každý někdy začínal... O pár měsíců později volá přítel, opět se body nevrátily automaticky, prý to paní ze zákaznické linky podá nějakému oddělení a to se ozve. Druhý den, ten samý problém. OK, tak si říkám, jestli to někomu poslali dál na vyřízení, tak ať se k tomu rovnou přidá i toto. Paní to zvedne a že už je to v řešení, vysvětlím situaci. Ona, že to budou vědět. Je mi jasné, že nebudou, ale hádat se s ní nebudu. Měla jen číslo mé zákaznické kartičky, na které byly body za cca 1400,-, čemuž se opět neskutečně jevila, jak je to možné. (No tak asi kdy tam někdo utrátí několik desítek tisíc ročně, tak to asi možné je, no.) Byl pátek po 16 hod. Slušně se rozloučím a nechávám to plavat. V 18:30 jdu, že si koupím kalhoty, které se mi líbily. A moje kartička neexistuje!!! Cože?!! Všechny body zmizely, kartička se smazala a neexistovala. Byla jsem tak vytočená jako ještě nikdy. Po tom všem... Zavěr. Nikdo se mi nikdy na mail neozval. Už jsou to 4 měsíce. A kartička je dodnes nefunkční, za celé 3 roky se mi nic podobnho nestalo. Jako neustále problémy okolo Orsay to ano, ale tohle! Měla jsem sice i poznačen čas a den hovoru, ale řekla jsem si, že mi to za ty ustavičné problémy nestojí. A tím, že jsem tam teméř přestala nakupovat jsem si ušetřila velké množství neustáleho vyřizování a napravování chyb druhých, stejně jako obrovské sumy peněz. (Stejně už vše mám.) Krásné věci, masivní chybovost. Co se dá pos.... to se po.... v Orsay. s kupováním přes internet mám bohaté zkušenosti a můžu říct, že tolik chyb a problémů, jsem s žádnou jinou značkou nebo eshopem, nezažila. Takže pokud si chcete ušetřit nervy, nenakupujte nebo pouze občas ve fyzické prodejně. A k paní na infolince... doufám, že je spokojená, teď už tam tolik bodů skutečně nebude, protože tímto jsem skončila. Chápu chybovost systému nebo přepracovaných lidí. Chápu, nového zaměstnance (i když to není můj problém) a taky chápu, že se zákazníky to také není med a často to, co lidé dokážou s věcmi udělat, zničit při zkoušení na prodejně... Beru v úvahu obě strany, ale tolik negativních zkušeností jako s Orsay jsem ještě nikdy s nikým neměla. A to jsme tu ještě neměly příběh objednávky poslané do jiné prodejny na vyzvednutí (v Praze), a pak její cestu 1 měsíc (přes Polsko) na správnou prodejnu (také v Praze). Ale to zase někdy jindy.... příběhů by bylo spousta. Přeji ať se daří. Já mám jen jedny nervy. Takže děkuji Orsay za krásné věci a bohaté zkušenosti jako přidanou hodnotu. Tímto to přenechávám jiným :)

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Jediný obchod kde mi veškeré oblečení sedi na eshopu zadam míry a dodané oblečení je na mě jak ušité maximální spokojenost. U nás v Ustí nad Labem ochotné a milé prodavačky.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Objednala jsem šaty se slevou, z objednávky byly vyřazeny, že údajně nejsou, ale na eshopu jdou stále koupit. Vyplácaná sleva bez kompenzace, zbývající zboží prý odesílali 10.12.2019, dnes je 2.1.2020 a stále nic. Nejsou schopni odpovědět na dva dotazy v jednom emailu. Na stránkách uvádějí,že zboží odesílají do 5dnů od realizace platby... z toho důvodu odstupuji od smouvy a žádám vrácení peněz. Eshop rozhodně nedopručuji

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Vcelku rychlá reakce, okamžité dodání eet stvrzenky při platbě kartou. Odpověď má e- mail okamžitě. Zboží odpovídající, sedící velikost. Jsem překvapená,že čtu více negativních recenzí. Asi jsem měla prostě štěstí.

Zatím nic.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

celkem rychlé dodání zboží

zboží celkově pomačkané ,chci objednat klubovou kartu ,ale pořád ji nemají, už je to rok a proto je mi to divné, asi tam skončím.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod, ale...

Výběr zboží

Stále stoupající ceny-v porovnání s jinými značkami.Přitom kvalita zboží je průměr. Dlouhé dodací lhůty.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

některé zboží kvalitní a sedí

Orsay bohužel ubírá na kvalitě a přidává na cenách... E-shop dlouhé dodací lhůty V jednom případě jsem objednala o víkendu, kdy byly trojité body, jednu objednávku přes dva tisíce, druhou asi za 600. zaplatila jsem ale až v pondělí. Objednávka dražší mi byla stornována pro neúhradu, levnější vyřízena. Při řešení po telefonu, nezájem Nefunguje stále aplikace v MT, která fungovala, přes telefon stále to stejné. Chyba není na straně aplikace. Orsay Globus České Budějovice- nedostupný telefon nejméně dva dny Kvalita obchodu se velmi razantně snížila.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Dodací lhůta je dlouhá. Už po 3. se mi stalo, že na balík čekám 10 dní :(

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Předchozí objednávky proběhly v pořádku, byť dodací lhůta byla dlouhá.

Z poslední objednávky mi vyřadili jeden objednaný kus, že je nedostupný. Navzdory ujištění ve FAQ, že stav zboží aktualizují v krátkých intervalech, tento kousek stále vidím na e-shopu skladem, i téměř týden od objednávky. Bylo mi doporučeno objednat zboží znovu. A kompenzace 30% slevy, která byla vázaná na počet kusů? 20 % sleva. To si je radši koupím v kamenné prodejně...

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Absolutně nic.

Dříve jsem s obchodem byla spokojena, vše bylo v pořádku, objednávala jsem si zboží často. Avšak při poslední reklamaci, která proběhla již 6.12.2018, mi dosud nebylo sděleno rozhodnutí. Do dnešního dne (9.4.2019 - což jsou čtyři měsíce od reklamace) mi nepřišli peníze ani zboží. Na e-mail a dopisy odeslané poštou obchod nereaguje vůbec a na infolince si paní jede jen jedno a to samé, že mají technickou poruchu a musí se poradit s kamarádkou, což není normální. Z tohoto důvodu tento obchod nedoporučuji a velice mě zklamal.

Ověřený zákazníkpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Rychlost vyřízení

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

NIc

Objednané zboží (2x sako, 2x šaty, 1x kalhoty) bylo dodáno ve 2 případech v jiné barvě, než jsem objednávala. Zboží dodáno zmačkané, na saku i šatech spousta skladů, na jedněch šatech flek na zádech, asi od omítky. Přístup prodavačky přímo v obchodě, kde jsem zboží vyzvedávala, naprosto netečný, nesnažila se pro vyřízení připomínek naprosto nic udělat. Nyní navíc údajně až 14 dní bude trvat navrácení peněz na účet. Celkově velice negativní zkušenost.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Obleceni

Jednání e-shopu a celková doba dodání

Ověřený zákazníkpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Barvu,materiál i celkové provedení.

Nic.

Ověřený zákazníkpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Rychlost