Logo obchodu JENA Nábytek

JENA Nábytek

317 hodnocení

45 % spokojených zákazníků

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Tomarypřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Na www stránkách doručení do 10.dnů. Realita: objednávka 6.12 2021 dopoledne.. volání 16.12 paní mi řekla, že to mělo být naloženo a že nějaká chyba ve skladu...že to pondělí 20.12 napraví.. 20.12 volám jak to stím vypadá, že to bude do Vánoc 21.12 volám znova a najednou že neví... Mají tam totální bordel... Nejhorší eshop ze kterého jsem kdy objednával nábytek ani si stěžovat nedá... Jestli máte minimálně měsíc času, tak to možná dojde...

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Vůbec nevím jestli je co chválit!

Zboží mělo dodací lhůtu nebylo však doručeno včas dovolat se nedá,mluvíte přes automat!

E. S.před 2 lety
Nedoporučuji obchod

NIC - dodání až za tři měsíce a nekompletní zboží.

Nedodáno kompletní zboží, zákaznická linka hrůza - nejde se tam dovolat, když se dovoláte, stále a pořád dokola stejná písnička, řešení žádné. Vyhozené peníze, zkažené Vánoce, protože místo nového nábytku mám jen desky, které díky chybějícímu dílu nemůžeme ani složit. Chování obchodu hrůza.

Jana Kybekovapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

2 měsíce objednaná předem zaplacená šatní skříň doteď nedorazila.. Velké zklamání ze strany Jena nábytek.

Ilnicka Sabinapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

To asi bohužel nic.. Zboží tak třetí jakost.. Zničené, oprýskaný lak.. Povrch stolu rozbitý...

Kvalita, přístup na telefonické lince... No téměř všechno.. Kromě ochotného kurýra který nemá s jena a okay nic společného bohužel nelze chválit nic..

Registrovaný uživatelpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Dvě sedačky reklamované. Poprvé poškozeno dopravou zjištěno ihned po rozbalení. Výměna za další kus během cca 20dní. Dopravci otřesný servis a zacházení se zbožím. Přepravní prostor auta špinavý. Druhá sedačka po týdnu - vyskákaný pružiny které propíchli vysouvácí část a nejde rozkládat. Po dalších 33 dnech reklamace stále nevyřízená a tahanice s operátory kteří to mají na háku. Už nikdy více

Jana Jíšovápřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Panel do kuchyně zakoupen a zaplacen v dubnu. 2x oznámeno doručení a stále čekám. Lhaní, smích a výmluvy poslouchám již měsíce. Od dubna mám zakoupenou kuchyňskou linku a spotřebiče v krabicích. Dnes mi přišel email, ať si doplatím rozdíl v ceně.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

nic

vše

Kveta Romancakovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Došla mi u objednané kuchyně poškozená dvířka a nedodali jednu součástky. Okamžitě jsem reklamovala...do dnešního dne nemám nic, na mě meily ani telefonáty nikdo nereaguje. Poprvé mi poslala Barbora Strániková (reklamační specialista) meil, že mi dodavatel posunul datum dodání těchto dílů a že mne bude o průběhu reklamace informovat, ale VŮBEC nereaguje na mé dotazy a uvedené tel. číslo, na které se jí snažím dovolat, nezvedá. Prostě HNUS neadekvátní chování vůči zákazníkovi... Již nikdy víc přes tuto firmu

tvrznikovajitkapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Jedním slovem katastrofa. Objednali jsme si z tohoto obchodu, protože měli psáno .... zboží je skladem. 6.9 přišel email, že objednávka byla potvrzena, 7.9 email - platba přijata. 10.9 došel email, že zboží odesílaji na námi zvolenou adresu. Dnes jsme do obchodu volali, co se děje, že od 10 nepřišel už žádný email... Telefonicky nám bylo řečeno, že to dojde nejdříve do 28.9. Naposledy jsme dělali objednávku z tohoto obchodu. Informace co píšou na eshopu tedy nejsou pravdivé a komunikace po telefonu na bodu mrazu !

jaroslav - hugo jurákpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Nejhorší internetový obchod v EU.Nedoporučují nic kupovat.

Petr Rosticpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

talent dělat ze zákazníka blbce a schopnost lhát

Po měsíci čekání na zboží, které slíbili do 14 dní jsem objednávku zrušil. Nyní z nich nemohu dostat peníze, které slíbili vrátit na do týdne na účet, odkud byla objednávka placena. Ani po 14 dnech peníze nemám. Na e-maily nereagují a na telefonu si z vás dělají dle mého srandu a vymýšlí důvody, proč to nejde (chyba systému, účtárna apod..) a vyžadují po vás nesm

Jakub jůnapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Úplně vše 13.6. Jsem objednal šatní skříň od 23.7. Na sledování objednávky je napsáno připravujeme k expedici. Dnes celkově asi šestý telefonát na infolinku, kde mi bylo pokaždé sděleno něco jiného jen samé výmluvy a lži, ale dnes už mi řekli že ji mají na skladě, což mě hodně pobavilo paní nevěděla co říká a jen dal lhala. Takže výsledek je takový, že jsem skříň dnes zrušil a z Je na nábytku si nikdy už nic ne objednám.

Daniel HARRYpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Není co chválit. Nejhorší.

Neochota. Nekomunikace.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

I přes všechny záporné recenze, jsme se rozhodli zkusit dát Jena nábytku šanci.V konečném důsledku jsme tohoto rozhodnutí vážně litovali. Během objednávky, na kterou jsme měli čekat 8-12 týdnů nám ani jednou nebyl sdělen stav objednávky, proto jsme v poslední možný termín doručení volali přímo do Jena nábytku, kde nám bylo sděleno, že objednávka příjde do dvou týdnů. Což se nakonec stalo, ale přišel nám ten nejnepodstatnější kus objednávky a zbytek byl stále v nedohlednu, bez jakékoliv omluvy, či alespoň informace, kdy nám zbytek objednávky dorazí. Museli jsme tedy znovu jednat telefonicky, pán nám řekl, že naše zboží není vůbec ani na skladě, a že odhaduje cca tři týdny, než se naskladní. Tím pádem nám již došla trpělivost a objednávku jsme chtěli stornovat. Pán měl sice zprva se stornem problém, ale posléze byla nakonec podle jeho slov objednávka zrušena. Uběhl víc, než měsíc a přišel nám e-mail, že zboží bylo předáno dopravci. Proto jsme obratem psali, že jsme objednávku již před měsícem zrušili. Paní ovšem tvrdila, že u nás neevidují žádné storno objednávky. Proto jsme znovu napsali, ať to tím pádem stornuje. O dva dny později, když jsme byli v práci nám volal kurýr, že nám veze naší objednávku. Proti jsme řidiči logicky řekli, že se jedná o velké nedorozumění ze strany Jena nábytku, a že zboží nevyzvedneme. Absolutně neprofesionální a nezodpovědný prodejce nábytku. Nechápu, jak taková firma ještě vůbec může fungovat.

Marci Zemanovapřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Pochvalit nemuzu opravdu nic.

V prosinci jsem v okay objednala komodu ,obývací stěnu a konferenční stolek.objednavka dorazila v dubnu což bychom neřešili u zboží byla poznámka dodání 12 tydnu.po vybaleni jsme zjistili že od komody chybí celý jeden balík se suplikama, polici,nebyly dodány pojezdy,šrouby. Obyvaci stěna též nebyla kompletní a ještě k tomu poslana jiná barva.jedine co se jim povedlo zkompletovat v pořádku byl konferenční stolek.na reklamaci si nás přehazovali jak horký brambor nikdo nic neřešil a pak už to ani nikdo nebral.reklamaci jsme tedy resili přes email. Po cca 3 tydnech si pro obývací stěnu přijeli ze nám pošlou jinou a v barvě kterou jsme měli objednanou. Komodu přítel složil a přesně jsme emailem napsali které části a součástky chybi které mají doposlat.po cca měsíci mi prinesla postacka balíček šroubů. Opět telefon na okay a bylo nám sděleno že nám poslali vše co jsme pozadovali že to maj tak v systému.takze další kolotoc reklamaci jelikož mám stále na docela drahou komodu chybělo spoustu věcí. Před týdnem tedy přišel balík kde byla chybějící část komody ale opět bez nozicek pojezdu, uchytu to už jsme šli dokoupit jinam protože už fakt nemám nervy na to.takze suma sumárum komodu máme konečně po třičtvrtě roce složenou ovšem nás stala ještě peníze navíc za chybějící dily které jsme dokupovali. Takže rozhodně nedoporučuji.

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic.

Zboží objednáno 7.3. s termínem dodání do konce května. první části obývací stěny mi začaly chodit v červenci a do dnešního dne, mi chybí tv stolek. Když zavolám, je mi řečeno, že je skladem od 16.7. a dorazí do konce týdne a dnes je 20.8. a stále nic. Horší obchod jsem ještě nezažila. Objednáno poprvé a naposledy.

Dana 1911před 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Tak asi uplně všechno,po 4 měsicich jsem objednávku zrušila,protože už me nebavilo čekat a pořád dokola poslouchat za týden Vám to přijde a to jednání to už ani nemluvim, možná kdybych si přečetla dřiv recenze tak bych si určitě neobjednávala a už nikdy neobjednám

Registrovaný uživatelpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Všechno. Nejvíce asi přístup k zákazníkovi. Určitě už si tam nikdy nic neobjednám.

Parvati Holzäpflpřed 3 lety
Nedoporučuji obchod

Kladné na tomto nákupu lze považovat snad jen to, že zboží dorazilo...

Objednávku jsem učinila 3.7 a okamžitě zaplatila (obchod sliboval doručení do 7 dnů).... koncem července jsem se už snažila do obchodu dovolat, napsat email... Vše bez odezvy. Nakonec jsem psala přes facebook žádost o vrácení peněz a zrušení objednávky, bylo mi odepsano, cituji z 23.7.,, zboží bude doručeno v nejbližších dnech, nejpozději do 19.9.2021,,. Nevím co za lidi tam pracuje, ale,, nejbližší dny,, si představuji úplně jinak. Objednávka mi dorazila až dnes, 16.8.2021 a již nikdy více neobjednam!