Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Daniela Poulíčková
23. července 2021
Nic
15. Května jsem objednala a zaplatila domeček se skluzavkou. 20. Června jsem zboží pořád neměla. Po několika emailech a telefonech mi domeček slavnostně přišel 3. Července! Ovšem bez skluzavky a několik dřevěných součástí bylo polamanych. Na reklamaci emailem nikdo nereagoval. Po několika dnech se mi podařilo se dovolat na infolinku, kde mi bylo řečeno, že mi pošlou skluzavku. Je to už 14 dni a zaplacena skluzavka nepřišla! Na emaily nikdo neodpovídá a na infolince je nějaké oznámení v Polštině. Podle posledních hodnocení vidím, že nejsem jediná, kdo má zkušenosti s tímto nesolidnim jednáním. Eshop rozhodně nedoporučuji! Při objednávce za 11 tisíc bych čekala lepší jednání.
Obchod Otobram.cz odpověděl
Dobrý den,
Omlouváme se za vzniklou situaci, máme problém s dodavatelem, o kterém jsme vás informovali v poštovní korespondenci. Měli jsme a stále máme problém s včasností tohoto dodavatele, ale vaše objednávka byla plně zpracována a doručena. Jako kompenzaci jsme nabídli trvalou slevu na každý další nákup. Vřelé pozdravy! Otobram.cz
Honza
21. června 2021
-Nic
-Objednáno 14.5.2021, 21.6.2021 objednávka stále nedorazila
-Na telefon nikdo nereaguje, pouze emaily s informacemi že zboží bude odesláno, k čemuž nedošlo
- Velice špatná zkušenost, nemohu doporučit tento obchod
Obchod Otobram.cz odpověděl
Dobrý den,
Omlouváme se za vzniklou situaci, máme problém s dodavatelem, o kterém jsme vás informovali v poštovní korespondenci. Objednávka byla podle pokynů zrušena a prostředky byly vráceny 22. června. Znovu se omlouváme. S pozdravem, Otobram.cz
Registrovaný uživatel
17. června 2021
Nic
Už přes měsíc mám zaplacené zboží a nic. Telefon nezvedla firma na dotaz kdy zboží dojde, nic.
Obchod Otobram.cz odpověděl
Dobrý den,
Je pro nás obtížné se vztahovat k recenzi vydané anonymně, ani nevíme, jestli jste naším klientem. Pro objasnění této situace nás prosím kontaktujte přímo. S pozdravem, Otobram.cz
Petr Masata
16. června 2021
Zboží objednáno kolem 10. května s dobou doručení 10 dnů, dnes je 16.6. zaplacené zboží stále nemám, prodejce už se na můj druhý email s dotazem na objednávku nereaguje. Nedoporučuji zde nakupovat, jak jsem si všiml, tak nejsem jediný s takovým problémem.
Obchod Otobram.cz odpověděl
Dobrý den,
Omlouváme se za vzniklou situaci, máme problém s dodavatelem, o kterém jsme vás informovali v poštovní korespondenci. Objednávka byla podle pokynů zrušena a prostředky byly vráceny 17. června. Znovu se omlouváme. S pozdravem, Otobram.cz
Zdeněk Dvořáček
15. června 2021
nic
25.5. jsem si objednal zboží s tím, žě mělo být doručeno do17 dní. to se nestalo. na můj mail z 8.6. nikdo nereagoval.
Obchod Otobram.cz odpověděl
Dobrý den,
Omlouváme se za vzniklou situaci, máme problém s dodavatelem, o kterém jsme vás informovali v poštovní korespondenci. Objednávka byla podle pokynů zrušena a prostředky byly vráceny 22. června. Znovu se omlouváme. S pozdravem, Otobram.cz
Dušan Palát
4. června 2021
Dobrý den, dne 12.5.2021 jsem si objednal zboží z tohoto e-shopu. Před objednávku mi bylo sděleno,že dostupnost je cca 10 dnů. Jelikož na stránkách je 10-14 dnů,tak jsem až po 14 dnech vznesl dotaz,proč mi zatím nebylo zboží dodáno. Odpověděli mě s omluvou,že mají zpoždění (sami se ovšem neozvali), a že dodají do konce tohoto týdne. Dnes je pátek a zboží stále nikde.Opět bez jakékoliv informace z jejich strany. Telefon nikdo nebere a já stále čekám a zboží, které jsem měl jako dárek, stále nikde.
Obchod Otobram.cz odpověděl
Dobrý den,
Informace „produkt je skladem“ znamená, že je k dispozici v nabídce (v tomto případě ve skladu dodavatele), což znamená, že můžete provést nákup.
Jinak existují informace, že produkt není k dispozici „Produkt je v současné době nedostupný“. Bohužel, pro sortiment, který jste si objednal, jsme informovali o prodloužené dodací lhůtě (v tuto chvíli je to 18 pracovních dnů), nemáme žádný vliv na zpoždění výroby výrobce. S pozdravem, Otobram.cz
Pavel Siniak
18. května 2021
Rychlost vyřízení. Zboží okamžitě odesláno a doručeno.
Obchod Otobram.cz odpověděl
Dobrý den,
Děkujeme Vám za Váš nákup v našem e-shopu a za Vaše kladné hodnocení.
S pozdravem, Otobram.cz
Martina Exlerová
8. května 2021
Rychlost, dobrá rada
Nic
Obchod Otobram.cz odpověděl
Dobrý den,
Děkujeme Vám za Váš nákup v našem e-shopu a za Vaše kladné hodnocení.
S pozdravem, Otobram.cz
Jaromír Bartoněk
2. května 2021
Velmi rychlé jednání :)
Obchod Otobram.cz odpověděl
Dobrý den,
Děkujeme Vám za Váš nákup v našem e-shopu a za Vaše kladné hodnocení.
S pozdravem, Otobram.cz
Adéla Šlancarová
28. dubna 2021
Komunikace s prodejcem na jedničku, klobouk dolů!
Obchod Otobram.cz odpověděl
Dobrý den,
Děkujeme Vám za Váš nákup v našem e-shopu a za Vaše kladné hodnocení.
S pozdravem, Otobram.cz
Eliška Krejčíková
18. dubna 2021
Mají velký výběr automatizace inteligentních domů. Při větší objednávce jsem získala další slevu. Co víc si přát?
Naprosto nic :)
Obchod Otobram.cz odpověděl
Dobrý den,
Děkujeme Vám za Váš nákup v našem e-shopu a za Vaše kladné hodnocení.
S pozdravem, Otobram.cz
Martin Dračka
18. dubna 2021
Vše v pořádku, doporučuji.
Obchod Otobram.cz odpověděl
Dobrý den,
Děkujeme Vám za Váš nákup v našem e-shopu a za Vaše kladné hodnocení.
S pozdravem, Otobram.cz
Aleš
17. dubna 2021
Nevím co tady stále chválíte,ale já už čekám na zboží tři týdny a stále nepřišlo. Na dotaz který jsem jim zaslal se ani neobtežují odpovědět. Takže nechápu vaše kladně komentáře
Obchod Otobram.cz odpověděl
Dobrý den,
Objednal jste si zahradní domek 20. března s dodací lhůtou 60 dní a informací, že bude k dispozici až od 15. května, takže této recenzi nerozumíme. Nic neskrýváme a své zákazníky upřímně informujeme o aktuálních termínech plnění objednávky, v tomto případě je to tak. Objednávka se zpracovává a my čekáme na dodání produktu. Omlouváme se, pokud jste zklamáni datem dodání vaší objednávky, ale nemáme na to žádný vliv - je to odpovědnost výrobce. S pozdravem, Otobram.cz
Jan Kudela
17. dubna 2021
Zboží mají opravdu skladem, termín doručení do dvou dnů
Obchod Otobram.cz odpověděl
Dobrý den,
Děkujeme Vám za Váš nákup v našem e-shopu a za Vaše kladné hodnocení.
S pozdravem, Otobram.cz
1978 MH
29. března 2021
Beru zde pohony a příslušenství za skělé ceny.V případě nejasností ochotně poradí.Takže za mě spokojenost.
Obchod Otobram.cz odpověděl
Dobrý den,
Děkujeme Vám za Váš další nákup v našem e-shopu a za Vaše kladné hodnocení.
S pozdravem, Otobram.cz
Miluse Cintalova
24. března 2021
Výborná komunikace, rychlé odeslání, velice kvalitní pohon za skvělou cenu.
Obchod Otobram.cz odpověděl
Dobrý den,
Děkujeme Vám za Váš nákup v našem e-shopu a za Vaše kladné hodnocení.
S pozdravem, Otobram.cz
Štěpánka Tesková
22. března 2021
komunikace
Obchod Otobram.cz odpověděl
Dobrý den,
Zákazník, který popírá jednu zprávu, což byla kontinuita větší korespondence bez "Dobrý den" na začátku, sám nezačíná korespondenci pozdravem a má jen stížnosti, přestože jsme splnili všechny požadavky. Zbytečný komentář. S pozdravem, Otobram.cz
Lukas Sefc
17. března 2021
S objednávkou a obchodem jsem velmi spokojen.
Obchod Otobram.cz odpověděl
Dobrý den,
Děkujeme Vám za Váš nákup v našem e-shopu a za Vaše kladné hodnocení.
S pozdravem, Otobram.cz
Jiri Drahozal
8. března 2021
S objednávkou a obchodem jsem velmi spokojen.
Obchod Otobram.cz odpověděl
Dobrý den,
Děkujeme Vám za Váš nákup v našem e-shopu a za Vaše kladné hodnocení.
S pozdravem, Otobram.cz
Stepan Safar
4. března 2021
Doporučuji, super.
Obchod Otobram.cz odpověděl
Dobrý den,
Děkujeme Vám za Váš nákup v našem e-shopu a za Vaše kladné hodnocení.
S pozdravem, Otobram.cz