Po 4 dnech po objednání skladového zboží nebylo na pobočce připraveno. Nulová komunikace ze strany obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
zatím mi objednané zboží vždy doručili na prodejnu, kdybych nezavolal na infolinku, tak ani nevím, že mám již zboží připravené na prodejně
pokud napíšete na email hervisu, odpoví v německém jazyce, žádné podrobnější informace o stavu objednaného zboží
Reklamace rozlepenych bot po 3 mesicich, neuznano.
Zde jsem nakupovala poprvé a naposled!
1.maji úplně tu nejhorší dopravní společnost DPD
2. vracím zboží a poštovné musím zaplatit já. S tím jsem se už dlouho nesetkala. V jiných eshopech to mají perfektně připravené pro případ vrácení zboží z jakéhokoli důvodu.
Prostě zde už si neobjednam!!
E-shop Hervisu snad musí provozovat Pat a Mat, takový bordel jsem ještě nikde nezažil. Objednány běžky a boty s vyzvednutím na prodejně Praha Chodov. Ačkoliv obě položky měly být dle webu skladem přímo na dané pobočce, výzva v vyzvednutí přišla až za 2 dny. Jel jsem tam tedy přes celé město a k mému překvapení na pobočce moji objednávku nemohli vůbec najít, respektive po chvíle našli pouze boty s tím, že běžky tam vůbec nemají a teprve jim musí přijít z prodejny ve Zlíně a neví kdy přijdou!!!!??
Další den opět email, že je vše připraveno, opět cesta přes celé město a prodejna mě přivítala zavřená (pátek 18:20!!!). Tím už mi došly nervy objednávku jsem zrušil a objednal jsem běžky znovu tentokrát s doručením na moji adresu, protože potřetí už jsem na prodejnu odmítal jet. Za dva dny běžky dorazily a když jsem balík rozbalil, zjistil jsem, že poslali úplně jiný model, než jsem si objednal, navíc model který poslali stojí 2500 Kč a mnou objednaný a zaplacený stál 5800 Kč!!!! Po kontaktování infolinky s tím, že mi byl zaslán špatný model, se mi ozvali zpět druhý den, že moje běžky omylem poslali úplně jinému člověku a naopak ty co poslali mně, byly určené někomu jinému.
Příběh tedy pokračuje dál. Další 2 dny čekání na DPD, kvůli vyzvednutí balíku zpět, kdy Hervis opět chyboval a objednal vyzvednutí 2 balíků místo jednoho a kurýr se samozřejmě divil, proč mu předávám jen jeden. Další 4 dny se nic nedělo a pak přišel email od DPD, že mi budou doručovat další balík od Hervisu. Když jsem však v mailu od DPD viděl, že sice jméno a telefon sedí, nicméně doručovací adresa je úplně jiná, tak to už jsem nevěděl jestli se mám smát nebo brečet. Naštěstí změna adresy už se dala vykomunikovat přímo s DPD, nicméně s posunutím doručení o další den, protože mezitím už stihli balík dovézt na tu špatně uvedenou adresu. Dnes je to tedy 15. den od objednávky, běžky už stihly několikrát obkroužit Česko a já je stále nemám v ruce a upřímně se bojím, co v balíku bude, protože už nevěřím, že by to konečně mohlo dopadnout dobře. Opravdu nedoporučuji kupovat ani tkaničky do bot.
Rychlost dodání, to je vše...
Dostal jsem obě boty pravé... Zboží odesláno prodejci nazpět hned následující den po převzetí. Zákonná lhůta, kterou měl prodejce na vrácení peněz, dávno uplynula a pořád nic. Nepomohly ani urgence po e-mailu. Na vrácení peněz dál čekám marně. Dovolím si parafrázovat známou pohádkovou citaci: "Co Hervis schvátí, to už nenavrátí!" Nakupuji na různých e-shopech často a bez problémů, tohle jsem ještě nezažil. U Hervisu se mi to stalo po dvou letech znovu. Takže už nikdy více!!! Jsou to normální schmejdi!
Zboží v akci, slevové kupony
Na e-shopu mají chybu v košíku, kde se nelze dostat přes krok výběru platební metody. Zkusil jsem jiné webové prohlížeče i zařízení. Psal jsem na podporu a odpověděli mi, ať si to jdu objednat osobně na prodejnu, že u nich je vše v pořádku. Zboží, které mají tedy skladem pouze na e-shopu, nelze objednat jinak, než abych si jej zajel osobně teprve objednat na prodejnu a pak ještě zaplatit poštu a nebo si pro to přijet znovu. Obchod tedy rozhodně nedoporučuji.
Objednal jsem si zbozi v akci za 180 KC, zaplatil. Po tydnu mi prislo storno objednavky protoze zbozi neni na sklade. Na e-shopu je vsak nadale nabizene, jen s tim rozdilem ze je za 350KC. Skoro mi prijde, ze jen potrebuji sbirat udaje o zakaznicich.
U sportovní obuvi značky NIKE se po 4 měsících občasného běžného nošení začala rozpadat podšívka. HERVIS reklamaci neuznal. Tento obchod nedoporučuji.
Tyden nejsou schopni mailem, ani telefonicky mi poradit, jaky typ dilu potrebuji na konkretni produkt zakoupeny prave v Hervisu. Tudiz zbozi nemohu objednat. I pres prosby a urgence reakce zadna. Zajem o zakazniky nulovy.
objednávka ani skoro po 14 dnech od zaplacení nevyřízená, na maily nikdo nereaguje, obchod katastrofa, už nikdy zde nic nenakoupím. Doufám, že dostanu zpět své peníze, v obchodě jste nuceni platit jen bezhotovostně. Očividně vrácení peněz nefunguje tak rychle, jako jejich braní!! vyhněte se tomuto "obchodníkovi" opravdu velkým obloukem!
Obal poškozený, boty o dvě čísla větší, hrůza, obchod nedoporučuji, kdybych si přečetl recenze dříve nikdy bych si tam nic ne objednal.
Bohužel nic
Škoda, že jsem si nepřečetl hodnocení Hervis dříve, odpovídají bohužel i mým zkušenostem.
Zboží bylo zaplaceno, nedodáno a peníze z nich momentálně snažím druhý týden dostat zpět, přičemž mě zaměstnanci tvrdí, že je pošlou zpět za 3-5 dní.
Takže aktuálně nemám ani peníze, ani zboží.
Vyhněte se tomuto obchodu velkým obloukem, tady opravdu ne.
přehlednost internetových stránek
HERVIS- internetový obchod: Dvakrát ihned po sobě mi stornovali předem zaplacenou objednávku, kterou jasně jsem platil platební kartou, ještě jsem se o vrácení peněz sám musel sálodlouze ptát, volat na jejich infolinku, přitom to museli jasně vidět, že je to zaplacené. Nerozumím tedy, proč nabízí zboží na internetovém obchodě, když potom je člověku nepošlou. A uvádí, že to v rozmezí 3-5 dnů pošlou. To samé při vrácení platby. Takže z jejich strany vůbec žádné omluvy, zprávy o stavu zboží, nedodržení dodací doby, kterou slibují, udržují jenom nakupující v neklidu. Nedoporučuji to ostatním po vlastní zkušenosti s nimi, jedině snad zajít do kamenných obchodů přímo.
Cena za objednané boty byla dobrá, ale ...
1. objednávka na eshopu nešla zaplatit kartou, ale jen převodem (uhrazeno 15.5.)
2. za pár dní jsem si ověřoval, zda-li jim došla platba - na mail nereagovali
3. po 5ti dnech jsem volal na jejich infolinku, kde mi sdělili, že byla objednávka zrušena (20.5.) - žádnou informaci jsem do mailu nedostal
4. operátorka po mě chtěla vědět číslo účtu, kam peníze vrátit - mají na to 14 dní
5. objednané zboží bylo v den telefonování dostupné na eshopu, ale nejde poslat, protože mají vystavené storno - prý si mám vystavit novou objednávku
Takže nemám ani boty a ani peníze, abych si je koupil jinde.
A to je Hervis firma s rakouskými kořeny.
Smutné.
Objednané a zaplacené zboží ještě nedodali, na e-maily neodpovídají, nedá se nikam zavolat, otřesné jednání.
Komunikace,zboží ještě nepřišlo, na e-mail nereagují. Nedoporučuji!!! Linka zdarma je nefunkční!!!
Komunikace, dodací lhůta
