Hlavička stránky

Demoto.cz

Málo zkušeností s obchodem

Pro přesný výpočet hodnocení potřebujeme alespoň 5 názorů. Jakmile nakoupíte přes Demoto.cz, oceníme vaši recenzi. Díky vašemu hodnocení budeme brzy zobrazovat celkové skóre. Děkujeme!

Hodnocení obchodu

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Boxanmisapřed 9 měsíci
Doporučuji obchod

Maximální spokojenost rychlost dodání mě mile překvapila.

Nahlásit
Nahlásit recenzi
Aneta Vápeníkovápřed 10 měsíci
Nedoporučuji obchod

KATASTROFA, ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI! Objednávka učiněna v neděli večer 19.1. 2025, zvolena platba předem. Informace k zaplacení dorazily následující den 20.1. formou SMS s informací, že jakmile příjemce obdrží platbu za objednávku, objednávka bude odeslána. Platila jsem okamžitou platbou, takže o nějakém zpoždění platby nemůže být řeč. Následující den tj. 21.1. přišla informace, že se "omlouváme se, ale objednávka bude odeslána až koncem týdne, o odeslání budete dále informováni". To by se ještě dalo pochopit, pokud by se shop úplně nevybodl na nějaké informování - jako např. nemáme skladem, dodavatel se s dodávkou zpozdil atp. Ale to nebyl tento případ. Koncem týdne, tj. ve čtvrtek 23.1. jsem telefonicky pátrala po tom, kdy bude zásilka odeslána, bylo mi sděleno, že určitě v pátek 24.1. V pátek po 13h (kdy má pan Bachman na stránkách uvedeno, že na telefonu je dostupný pouze do 13:00), mi dorazil další email s tím, že "se opět musíme omluvit, ale zásilka vám bude odeslána až v pondělí 27.1.". Na to už jsem odpověděla, že pokud v pondělí neobdržím mail s podacím číslem zásilky od přepravní společnosti, ruším objednávku a požaduji zpět celou platbu. V pondělí 27.1. jsem z shopu obdržela mail, že zásilka byla odeslána, nicméně nevyskytovalo se nikde žádné podací číslo a mail od přepravní společnosti dorazil až nějakých 5 hodin od údajného podání zásilky. Podací číslo zásilky jsem z pana Bachmana dostala až po několikerých telefonických urgencích, když už jsem opravdu přestávala věřit tomu, že objednávku skutečně po více jak týdnu po obdržení platby odeslal.. Na to se mi snažil tvrdit, že není u PC, proto mi sledovací číslo nemůže poslat atd atd, aby mi následně přišlo formou SMS.. Neskutečně laxní komunikace obchodu, potažmo pana majitele. Při hovoru působí, že ho obrovsky obtěžuje, že vlastně vůbec voláte, natož poskytnout jakékoliv informace o vaší objednávce, ale že má peníze již týden na účtu, to mu očividně nevadí..

Demoto.czZobrazit reakci obchodu Demoto.cz

Dobrý den paní Vápeníková. Plynové lanko jste objednala s tím, že není-li skladem, bude vám dodané do 4-5ti pracovních dní. Zvolila jste platbu předem s levnější dopravou standartním balíkem za 69 Kč, zásilka vám byla nakonec odeslána dražší službou balíkem do ruky tak aby u vás byla co nejdříve. To, že po přijetí platby vám bude zboží odeslané znamená, že dokud objednávka nebude zaplacena, nemůže být do té doby odeslána, ale stále platí termín dodání 4-5 pracovních dní není-li zboží skladem. Při zpracování objednávky se zjistilo, že v katalogu dodavatele došlo k úpravě a u zboží došlo ke změně OEM čísla originálního dílu Suzuki, které mělo nahrazovat. Bylo tedy nutné dodat správné zboží přímo pro váš motocykl aby nedošlo ke komplikacím a zbytečnému vracení zboží zpět. Zboží se muselo stáhnout z Německého skladu a tím pádem mohlo dojít k prodlení s dodáním do 5ti až 6ti pracovních dní, jelikož nebylo na území v ČR. Za toto prodlení jsem se také omluvil a informoval jsem vás o tom emailem. Většinou ke mně zboží od dodavatele dorazí do 3 až 4 pracovních dní. Občas se však stane, že věci prostě nejdou tak jak jsme si na ně zvykli a jednoduše dojde k dodání o den později jako v tomto případě. To, že se ke mně v pátek jak jsem vám slíbil plynové lanko nedostalo, tudíž nemůže být odeslané k vám, jsem zjistil až s dodávkou zboží, která dorazila po pracovní době a považoval jsem tedy za dobré vás o tomto opět informovat s omluvou skrze email. Nehledejte v tom tedy prosím něco toho způsobu, že vám přišel email po pracovní době aby jste se již nemohla dovolat. Prostě a jednoduše jsem považoval za odpovědné vás informovat i po pracovní době a nehodit to za hlavu. Teď samozřejmě vím, že by jste upřednostnila telefonickou komunikaci. To, že komunikace s klientem probíhá spíše přes email je z toho důvodu aby byla komunikace digitální formou, která je dohledatelná. Navíc, lidé v posledních letech prostě nezvedají hovory s neznámým číslem, to je další důvod proč probíhá komunikace přes emaily. Nicméně jste napsala, že pokud vám zboží nebude v pondělí odeslané, požadujete vrácení peněz a zrušení objednávky. V pondělí proběhlo několik telefonátů z vaší strany a já jsem vás ujistil, že zásilka vám bude odeslána, čemuž jste vy nevěřila a to pondělní den který jste sama navrhla jako poslední termín ještě neskončil. V podstatě už jste nevěřila asi ničemu, co jsem vám řekl. Později jste opět volala s dotazem na číslo zásilky a já vám odpověděl, že nyní nejsem u PC ale později jak to půjde vám číslo zásilky pošlu. Po ukončení telefonátu jsem si uvědomil, že jej přece mohu dohledat i v chytrém telefonu po přihlášení do administrace České pošty. Našel jsem jej a vzápětí vám jej neprodleně zaslal formou SMS ve 13:32, ale i k tomuto máte výše uvedenou svou verzi, že jsem se jen vymlouval atd atd. Opět vaše nedůvěra i v maličkostech a přitom se nikde nezavazuji, že kdokoliv kdykoliv zavolá, budu vždy u PC. To, že vám Česká pošta odeslala SMS zprávu o zpracování zásilky o pět hodin později nemám jak ovlivnit, to už je práce odbavovacího depa České pošty. Zásilka vám poté byla doručena 6tý pracovní den. Problém je v tom, že jste byla velice nedůvěřivá a rozumím vám v dnešní době plné podvodných e-shopů. Provozuji menší e-shop s motodíly, který není tak známý jako velké zavedené e-shopy. To, že jsem v telefonu asi zněl laxně bylo především proto, že jste vůbec nenaslouchala co jsem vám říkal a stále mi předkládala svou verzi. Mluvil jsem tedy velice stručně tak abych předal důležité informace a hovor zbytečně nerozvíjel. A že vám přišlo, že vaše telefonáty jsou obtěžující, tak přiznávám, ano byly. Začaly být obtěžující, způsobené pravděpodobně s narůstající nedůvěrou v to, že jste někam poslala peníze předem a najednou jste začala mít obavy. Doporučuji proto příště preferovat platbu spíše na dobírku pokud s daným e-shopem nemáte více zkušeností. Sám jsem si z toho vzal poučení více informovat zákazníka a znovu se omlouvám za prodlení. Bachman Daniel

Nahlásit
Nahlásit recenzi

Kontaktní údaje