Hlavní obsah stránky
Slovník Slovník politického managementu a volebního marketingu: Jan Kubáček

Slovník politického managementu a volebního marketingu: Jan Kubáček

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu

Čeština, počet stran 104, rok vydání 2012, brožovanáElektronická kniha Slovník politického managementu a volebního marketingu:Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována.

Doporučené nabídky

 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 

Nabídky dle ceny

 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace

Popis

Elektronická kniha Slovník politického managementu a volebního marketingu:Přinášíme slovník zahrnující téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina uvedených termínů nebyla dosud v českém prostředí v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Publikace obohacuje představenou teorii a historický exkurz u jednotlivých témat desítkami praktických příkladů z mnoha

Parametry

VýrobceNakladatelství GRADA
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieSlovníky
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykčeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran104
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2012
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazbabrožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo9788024781792
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení

Slovníky Nakladatelství GRADA