Hlavní obsah stránky
Reklama: Jiří Mikeš

Reklama: Jiří Mikeš

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu

Čeština, počet stran 208, rok vydání 2010, brožovaná3., aktualizované vydání. Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu: předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, Jiří Mikeš.

Nabídky dle ceny

 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace

Popis

3., aktualizované vydání. Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu: předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové

Parametry

VýrobceNakladatelství GRADA
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieKariéra a ekonomika
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykčeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran208
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2010
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazbabrožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo978-80-247-5865-7
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení

Kariéra a ekonomika Nakladatelství GRADA

Všechny kariéra a ekonomika Nakladatelství GRADA