Hlavička stránky
Hlavní obsah stránky
Marketing a nová ekonomika - Bohumír Štědroň, Petr Budiš, Bohumír Štědroň jr.

Produkt již není v prodeji

Marketing a nová ekonomika - Bohumír Štědroň, Petr Budiš, Bohumír Štědroň jr.

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu
Čeština, počet stran 198, rok vydání 2009, brožovanáMarketing prošel v posledních letech dynamickým vývojem od masového a cíleného marketingu až po dnešní formy institucionalizovaného a IT marketingu. Přes všechny změny, které přinesly nové technologie, jeho základní komponenty zůstávají nezměněny.

Podobné výrobky

Všechny podobné

Vývoj ceny

Hodnocení ceny
Obvyklá cena
Nejnižší cena za 30 dní
61 Kč
Vývoj ceny za 30 dní
0 Kč
Nejnižší cenaBěžná cena (medián)Rozpětí cen
26. 11. 202505. 12. 202515. 12. 202524. 12. 202534 Kč184 Kč334 Kč484 Kč620 Kč
Mohlo by vás zajímat

Zákony, předpisy a normy C. H. Beck

Více z kategorie

Informace o Marketing a nová ekonomika - Bohumír Štědroň, Petr Budiš, Bohumír Štědroň jr.

Popis

Marketing prošel v posledních letech dynamickým vývojem od masového a cíleného marketingu až po dnešní formy institucionalizovaného a IT marketingu. Přes všechny změny, které přinesly nové technologie, jeho základní komponenty zůstávají nezměněny. Autoři se zabývají marketingem v postkotlerovském období a doplňují vybrané oblasti marketingových činností o specifika, jež souvisí s nástupem nové ekonomiky. Poukazují na skutečnost, že klasický pojmový aparát je s určitými modifikacemi aplikovatelný i pro novou ekonomiku, která se vyznačuje extrémní dynamikou a částečně piramidálním charakterem. Čtenář se o tom může přesvědčit sám na příkladu inovativní firmy Apple nebo na skrytém a nelítostném souboji gigantů Google a Microsoft. Pozornost je dále věnována takovým aktuálním otázkám, jako je ochrana osobních údajů, internetový marketing a s tím související vznik nových marketingových nástrojů a manažerských funkcí. Autoři se nevyhnuli ani neviditelnému fenoménu nové ekonomiky - vše prostupující nekontrolovatelné megaintegraci.

Parametry

VýrobceC. H. Beck
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieZákony, předpisy a normy
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazyk
čeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran
198
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání
2009
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Vazba
brožovaná
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo
978-80-7400-146-8
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Recenze

Přidání nového hodnocení
Oblíbené výrobky
Časté volby
Podobné kategorie
Trendy na Zboží
Nakupujete
Internet a PC
Tech a AI