Hlavní obsah stránky
  • Kozel Roman a kolektiv: Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
  • Kozel Roman a kolektiv: Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
  • Kozel Roman a kolektiv: Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Kozel Roman a kolektiv: Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Kozel Roman a kolektiv: Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Přidat první hodnocení
Nahlásit
Nahlásit chybu

Čeština, počet stran 304, rok vydání 2011Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe.

Doporučené nabídky

 

 

  •  
 
 
 
 

Nabídky dle ceny

 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 
 

 

  •  
 
 
 
 

Podobné výrobky

Všechny podobné

Informace

Popis

Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a

Parametry

VýrobceNakladatelství GRADA
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
KategorieKariéra a ekonomika
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Jazykčeština
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Počet stran304
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Rok vydání2011
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Produktové číslo978-80-247-3527-6
Nahlásit
Nahlásit chybu parametru
Nahlásit chybu v informacích
Nahlásit chybu
Informace o produktu mohou být nepřesné nebo nekompletní. Doporučujeme si je ověřit před nákupem u vybraného prodejce.

Hodnocení

Přidání nového hodnocení

Kariéra a ekonomika Nakladatelství GRADA

Všechny kariéra a ekonomika Nakladatelství GRADA