Logo obchodu JENA Nábytek

JENA Nábytek

317 hodnocení

45 % spokojených zákazníků

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Michalpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Při objednání 23.8 bylo slíbeno že doručení zboží bude do 29.8. Ten den jsem kontaktoval někoho na lince, který mi slíbil, že se mi ozve s informacemi kdy to bude doručované. Dnes je 31.8 jsem volal a paní na lince nedokáže říci kdy bude zboží doručované. Tohle vědět dopředu, tak si přes Jena-nábytek nic neobjednávám.

Adéla Báňovápřed 2 lety
Doporučuji obchod

Rychlost doručení Komunikace Kvalita kuchyně

Blanka před 2 lety
Nedoporučuji obchod

Není nic, co by se dalo kladně hodnotit

Před 3 týdny jsem si zde objednala postel (uvedeno, ze je skladem poslední kus), včera mi přišlo, že objednávka je stornována, protože mi ji není společnost schopna doručit do 6 týdnu, což je dodací lhůta u zboží skladem. Pani na zákaznické lince mi sdělila, ze jako kompenzaci obdrzim zpět své peníze, které jsem za postel zaplatila. Skutečně velkoryse jednání, s kterým jsem se dosud nesetkala! NEDOPORUČUJI nikomu, aby cokoliv kupoval na těchto stránkách!

JENA NábytekZobrazit reakci obchodu JENA Nábytek
paveljakupřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

To se mate dobře já po 4 měsících nemám postel ani peníze i když to bylo stornováno pred2 mesici

renatachalpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem skříň, která byla skladem. Okamžitě jsem ji zaplatila.Měsíc se nic nedělo, žádné zprávy, zboží jsem nedostala. Sháněla jsem kontakt na firmu, bohužel není možné se dovolat žádnému operátorovi. Bavil se se mnou pouze automat s tím,že zboží se připravuje. Takto jsem volala ještě několikrát a stále to samé. Po víc,jak měsíci mi přišla zpráva, že objednávka byla stornována. Bez jakéhokoliv uvedení důvodu. Za dalších pár dnů mi přišel e-mail,že mi budou peníze vráceny do tří pracovních dnů. Bohužel je to již další dva týdny a já nemám stále své peníze. Odepsala jsem na email, ze kterého mi slibovali peníze zpět a dozvěděla jsem se,že to firma prověří. Další dny uběhly a stále nic. Chystám se podat oznámení na ČOI !! Znovu upozorňuji, jednalo se o zboží skladem. Varuji Vás všechny před nákupem ve společnosti Jena nábytek!!

Petra Pospíšilovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Objednala jsem zboží, kde byla dodací lhůta 2 měsíce a pár dní před termínem mi přišel email, že objednávka byla stornována. Když jsem si objednávku prověřovala po měsíci objednání, operátorka mi potvrdila, že zboží je již skladem a dodání se uskuteční dříve a najednou to zruší!

Mvchebanovapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

-

- doba dodání - komunikace 25.1 na prodejně v Praze jsem objednala sedačku , hned celá částka byla zaplacená v hotovosti přímo na prodejně , s tím ze sedačka je skladem a bude dodána do 2 týdny . Dnes už je 9.3 sedačka není a kdy bude dodána taky nikdo neví … manazer říká ze pobočka nemuze se spojit s centrálním skladem , žádné info o zdržení atd … Nedoporučuji

J Kuhnerpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Čekám 20 týdnů na dodávky zboží, které mělo přijít do max 6 týdnů. Komunikace hrozná, odpovídání po měsíci. Naposled bylo slíbeno zboží v druhé půlce února a je březen.

Ruzenarohacovapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Při odstoupení od kupní smlouvy ve 14 denní lhůtě a vrácení zboží,čekám stále na peníze.A to už druhý měsíc. Telefonické oprátorky neochotné,pořád se vymlouvají. Budu muset poslat ČOI. Pokud nechcete být bez zboží a peněz,radši u tohoto pochybného obchodu NEKUPUJTE!

Miroslav Prchlik 1před 2 lety
Nedoporučuji obchod

Vůbec ale vůbec nic!!!

Docela se zarážím nad tím že tady společnost OKAY s. r. o. odpovídá na záporné recenze ohledně doby dodaní zboží a uvádí v nich, že zboží dodávají do 4 až 6 týdnu od objednávky a že je to vždy napsáno u zboží při objednávce. Tak já čekám už 8 týdnu. A stále nic. Zboží zaplaceno, objednáno na základě klamavé reklamy. "ZBOŽÍ SKLADEM" .Podmět na ČOI samozřejmě předán. At už jsem se dovolal kamkoli, vždy jen výmluvy. Když sem začal hrozit ČOI, volal pán že mam možnost zažádat o vracení peněz. Oznámil jsem mu že tato možnost nepřipadá v úvahu, že regál prostě chci, když už čekám 2 měsíce. V zapěti došel email že zboží předali kurýrní společnosti. Volal jsem a samozřejmě nic nepředali. Jen oblbují a manipulují. Stále ještě jsem se neodhodlal k dalším krokům. Jako sehnat pár stejně podvedených zákazníků, aby jsme překročili hranici částky která určuje trestný čin a podat trestní oznámení za krádež. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Proto vyzývám kohokoli kdo je na tom podobně a je ochotný činit další kroky aby se mi ozval na email: miroslav.prchlik1@seznam.cz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Edit: u moji totožné recenze na seznamu u Okay s.r.o. mi odepsal pan, že mam zanechat kontakt a okamžitě se mi ozve. A kde ho mam ty chytrej asi tak zanechat? Budeme si tady psát přes recenze? Přímo v té recenzi je uvedeny e-mail na který se můžete odkázat. Bohužel je mi jasný, že jsi jen nastavený automat, který má za úkol uchlácholat nazlobené zákazníky. Par lidi už se mi ozvalo a podat trestní oznámení v době nouzového stavu? To bude zajímavé. S pozdravem

Adavotava 45před 2 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Čekání na zboží 2 měsíce všechno zaplaceno dopředu. Po 2 měsících bez mého svolení stornovaná objednávka. Na vrácení peněz mají 14 dní a všechno se musí objednat znova. Nikomu nedoporučuji!!!!!!

Pavol Lenčéšpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Nekomunikují, nereagují na výzvy. Měsíc objednané zboží a nic. Všechno zaplaceno předem. Až po urgenci dodáno, ale trvalo více než měsíc a hlavně, že měli zboží skladem.

Petrapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Doba dodání, stornovana objednávka bez mého vědomí. Šílená komunikace, dovolat na operátora se nedá a na maily nikdo neodpověděl

Nikola Miškaříkovápřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Komunikace na skladu i info lince šílená. Objednáno zboží které bylo skladem, předem zaplaceno. Mělo dorazit před víc než měsícem. Infolinka tvrdí že je na skladě, sklad že už je expedováno ale podle infolinka stále na skladě, expediční společnost tvrdí že ho nemá. kocourkov..Nejhorší zkušenost s jena a okey elektro. Nikdy více! Není jak zjistit víc o zboží.

Vytočená Týnapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Na stránkách se uvádí "SNADNÁ KOMUNIKACE", no tak to určitě neplatí. Člověk se dovolá až po třetím zkolabování a když už se dovolá, tak jedná (alespoň já měla to štěstí) s arogantní paní, která si začne vymýšlet nesmysly o výjimkách dodání až X měsíců... Jako další uvádí "RYCHLÁ DOPRAVA", no tak to bych jinak tuhle recenzi vůbec nepsala a nemuselo by dojít ke stornování objednávky. Tenhle "obchod" beru jako obrovské ponaučení pro mě a to, že blbostí se člověk učí. Každopádně firmu nedoporučuji už jen pro klamání spotřebitele a po přečtení zdejších recenzí, které se týkají kvality výrobků vlastně ani stornování objednávky nelituji!!

vaclav lorencpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Zboží objednáno 31..10.21 dnes je 18.1.22 a není dodáno.Stále poslouchám že to urgují na skladě.To byla posledni objednavka co jsem u nich udelal.Reklamace postele po skoro 2 mesících se ozvali a jestli budu chtit nové zboží jsem jim řekl že ano a opět mě ignorují.

šárka šulákovápřed 2 lety
Doporučuji obchod, ale...

zatím nic

zboží objednané 12.11.2021, dosud nedorazilo, přestože je již měsíc zabalené a připravené k přepravě. Při objednávání bylo u zboží uvedeno, že bude doručeno do 20.12.2021, což bylo pro mě i důležité pro vytvoření objednávky. Na zákaznické lince každý jen urguje dopravu, ale bez kladného výsledku pro mě.

Adabergpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Z mé strany veliké zklamání.Postel dorazila po 3měsících místo 2měsíců!!Jen co jsem postel rozbalila z krabice,byla jsem nasr…postel na 3místech seškrábaná barva a na dvou místech zadělané praskliny tmelem!!Určitě jsem objednala naposledy!!!

Radek Sajnerpřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Zatím komunikace

Velké zklamání se týká kvality výrobků!! V našem případě se jedná o gauče. První reklamace u gauče s názvem Matrix za 20 litrů. Po pár měsících gauč na dvou místech strašně vrže. Gauč vrácen. Využili jsme nabídku si vybrat jiný gauč. Tentokrát gauč s názvem Belfast za cca 26 litrů. Po doručení a vynesení do bytu přepravcem okamžitá reklamace. Na gauči zjištěny tyto závady, roztržená opěrka hlavy, nesedí šuplík rozkládacího lůžka, gauč po pár dnech taktéž vrže. Momentálně čekáme na vyjádření výrobce. Tohoto výrobce nedoporučuji!! Vyrábí pěknej šunt!

Kateřinapřed 2 lety
Nedoporučuji obchod

Nic!!!!

Všechno!!! -nábytek dodali pozdě -komunikace byla katastrofální. Teprve po postrašení sbobchodní inspekcí nám nábytek obratem odeslali. -kvalita je snad nejhorší co v našem bytě máme. Aušus nejvyššího kalibru. Nábytek se při montáži drolí, díry na kolíky jsou předvrtaný o půl cm vedle. Tím pádem na sebe stěny botníku nesedí. Perlička byla, když díry na panty byly navrtaný na druhé straně dvířek a tím pádem úchytka je na opačné straně dvířek, než by měla být. Zlatě Asko, Sconto a Bůh ví co ještě. Tohle už Nikdy !!!!!