Sedacka po 4 mesicich poskozena,prosednuta.Reklamace nasledna s velkymi problemy .Nedodrzena zakonna lhuta 30 dni na opravu.Nadale vymluvy a nezajem vyridit problem.Nadale se to bude resit pres COI a nasledne i pres policii.Uz nam dosla trpelivost.
Eurosedacky.cz
68 % spokojených zákazníků
Hodnocení obchodu
Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.
Bohužel nic.
Všechny varuji před nákupem u této firmy. Skříň mi byla doručena v naprosto katastrofálním stavu, aniž by byl její obal porušen. Reklamace mi byla zamítnuta. Je otázkou, jestli výrobky v tomto stavu již posílají nebo se na tom podepsala otřesná přepravní společnost Geis CZ. Nicméně jsem přišla o nemalou částku a doma mám nepoužitelné zboží. Ráda zašlu komukoliv fotodokumentaci zničeného nábytku (aneta.wrobll@seznam.cz), pokud ještě váháte s nákupem.
Nic
Pohovka mi přišla v jiné barvě a nikdo se mnou nekomunikuje.
Kvalita za super cenu, perfektně zabaleno. Naprostá spokojenost.
Nechápu ty negativní hodnocení tady.
Komunikace
Na skříň,kde byla dodací doba 4 týdny, čekáme už týdnů 8 a stále jí jim prý slovenský distributor neposlal.
Pochválit se nedá nic.
Nejhorší obchod co znám. Když už konečně dorazila komoda, tak přišla v tak hrozném stavu, až zrak přecházel. Reklamovala jsem pět minut po rozbalení, a stejně mi bylo oznámeno, že jsem si komodu poškodila sama. Reklamace neuznána a jediné co mi paní u telefonu stále opakovala bylo, že jsem zničila karton od komody. Asi jsem se měla na zabalenou komodu jen dívat.
Obchod nedoporučujeme z důvodu dodání poškozené zásilky i zboží dopravcem Geis. Bohužel jsem zásilku nezkontrolovala (miminko v nositku, 40 kg balik), řidič zásilkou manipuloval poškozenou stranou ode mne a také ji touto stranou opřel o zeď. Kontaktovali jsme ho půl hodiny po převzetí, neměl ochotu toto řešit a tvrdil, že si ničeho nevšiml. Zaslali jsme obchodu reklamaci, kterou dle našeho očekávání zamítli. Přepravce Geis nedoporučujeme, nekorektní chování.
Rozumný poměr cena/výkon Nedá mi to, ale eurosedačky.cz musím pochválit. Nechápu ten hate za poslední dobu. Slušnej poměr ceny a výkonu. Rychlé dodání, psáno 4-6 týdnů, do 4 bylo doma v garáži. Na to co jsem čekal, tak velmi slušné zpracování dílů a víc než nadprůměrné zabalení při dodávce. Po tom co mi předvedly jiné (a údajně echt české firmy), kdy dodaly za dlouhé peníze Ikea kvalitu, popřípadě nedodaly nic a já jsem fungoval jako jejich bezůročná banka na půjčení peněz, tak musím dát eurosedačkám plnej počet. Klidně bych to s nima zkusil znova. Jsem spokojenej.
Přehnaně negativní hodnocení za poslední dobu
Pochvalit??!To je vtip
Kompletne vse!!!Zbozi,komunikace a vyrizeni reklamace.Objednana sedacka prisla rozbita v pantech,ktere podotykam jsou ze silneho zeleza.Sedacka nesla rozlozit.Vyjadreni od obchodu bylo ze jsme si panty zohnuli sami spatnym rozlozenim a tudiz reklamace nemuze byt uznana.Takze jsem zjistila ze mam nadlidskou silu a jsem rambo.A druha vec komoda do loznice poskrabany kazdy kus,odstipany lak na mnoha mistech,spatne vyfrezovane drazky.A spatne ohranene.No kompletne katastrofa.A samozrejme odpoved Ano udelali jsme si to opet sami spatnou nanipulaci.Tenhle obchod je jeden velky podvod a vysmech lidem co si chcou slusne neco koupit.Takze rozhodne nic nekupovat!!!!
Pokud jsme chtěli sedačku zakoupit snažili se. Jedná se o sedačku Falco Laura
Jakmile jsme chtěli uplatnit reklamaci v záruční době, sedačka se v sedací části bortí a područky - koženka se rozpadá v místě opěru a vnitřek se propadl asi karton, mohu doložit foto. máme ji přes dva roky. Firma na žádost, aby přijel technik, který posoudí reklamaci, toto odmítla, s tím že musím sedačku zabalit a zaslat na adresu firmy k posouzení výrobce. Toto je opravdu holý nesmysl, nedovedu si představit 30 dní dle zákonné lhůty čekat na vyjádření , ale spíše jak ji stěhovat a zasílat zpět. Už nikdy více, nezbyde nám nic jiného než koupit novou.
Přidávám se k negativním hodnocením. Police mi dorazila v nepoškozeném obalu. Nebyl důvod zásilku u dopravce na místě reklamovat. Po rozbalení jsem si všimla, že dvě ze tří částí výrobku jsou značně viditelně poškozeny. Ihned jsem napsala e-mail s fotodokumentací vad. Z důvodu vadného plnění mám ze zákona nárok na slevu z ceny nebo zaslání nového zboží či vrácení peněz. Ani jedna s variant mi nebyla nabídnuta. Je tomu tak prý z toho důvodu, že police byla velice levná a dopravu jsem měla zdarma. Toto se mi nejeví jako dostatečný důvod pro neuznání reklamace, jelikož bych ani za takových podmínek zničené zboží nekoupila. Dále po mě při reklamaci po několika dnech požadovali foto krabice, která však byla stejně již roztrhána od vybalování a nebyl by to relevantní důkaz k tomu, že byl produkt poškozen dopravcem. Bylo mi nabídnuto naceněni nových polic. Nevidím však důvod, proč bych za zboží platila 2x, přestože je chyba na straně prodejce. Obchod nedoporučuji.
nic
Objednali jsme si kuchyň, v objednávce termín dodání 4 - 6 týdnů, dnes je 9 týden a zboží ještě nemáme. Jedna velká katastrofa,snad bude mít zlaté kování.Jsme velice zklamáni. Nejraději bychom odstoupili od smlouvy.
Naprostá spokojenost
řešení reklamací, arogantní p
kvalita za dobrou cenu,velká spokojenost a perfektní domluva
Sedačka je velká, krásná a pohodlná, odpovídá zobrazení. A za příznivou cenu!!!
Nic.
dobrá cena
Nedoporucuji ten to obchod barva kuchynske linky je jina kterou jsem obednavala 15.11. Jsem psala emal nikdo se do tetd neozval
Splnilo mé očekávání. Požadavek byl menší rozkládací sedačka do pracovny, která bude příjemná na sezení i občasné přespání a nebude příliš drahá. Tady jsme ji našli.
Zatím nic.
Zboží jsem dostal jiné, jak jsem si objednal. Jeden kus byl poškozen. Do dnešního dne jsem nedostal odškodnění za poškozené zboží. Balík byl poškozen, ale řidič neměl žádný formulář na popsání poškození balíku.
Rozhodně nic.obchod durazne nedoporucuji