Logo obchodu Beryko.cz

Beryko.cz

212 hodnocení

89 % spokojených zákazníků

Pouze hodnocení označená znakem jsou ověřena. Hodnocení bez tohoto znaku jsou neověřena. Více info.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Velké zklamání !!!!

Přístup reklamace, po dvou týdnech po zakoupení telefonu Mi A3 , na display se objevili černé fleky a čáry. Reklamace nebyla přijata, směšný.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Přístup k reklamacím. Neprůstřelný postup při reklamaci. Posuzuje technik, který zřejmě vždy umí najít důvod neuznat reklamaci či vadu.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Přístup, podvodné jednání, klamavé obchodní praktiky, záměrné poškozování zboží při reklamaci.

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Doporučuji obchod

Vyřízení reklamace proběhlo velice rychle, komunikace perfektní. Reklamace uznána a do 14dní vyřízeno. Doporučuji!!

Registrovaný uživatelpřed 4 lety
Nedoporučuji obchod

Mluvení nepravdy pri nákupu

Reklamace Podle občanského zákoníku nefunguje nic Zakaznik má právo pouze zboží koupit a hlavně zaplatit Pri reklamaci si připadám jak na tržnici, už chybí jen "neumišesky"...

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Absolutně nekomunikují ani emailem ani telefonem anonimní prodejna už nikdy více.........

Nedovoláte se a telefon se přepojuje na placené číslo i když ho nikdo nezvedne super finta.......

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Absolutně katastrofální přístup k reklamacím. Musíte počítat s tím, že si výrobek kupujete prakticky bez záruky! Už od nich nikdy nic nekoupím!

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Při reklamacích si ze zákazníka dělají naprostou srandu. Telefon se mi náhodně vypínal až na 2 dny v kuse a sekal se. Vzhledem k tomu, že to byla reklamace asi 14 dní před vypršením záruční doby, vykašlali se na to, telefon nejspíš ani neprověřili a poslali mi ho zpátky, že se vada neprojevila. Spoléhají na to, že se vám nebude chtít řešit dodatečné úkony. Nemají ani telefonní linku na reklamace. Na emailu to řeší jejich arogantní operátor, který se vám vysměje do ksichtu. Kdybych mohl dát -5* tak je dám. A firma Beryko.cz odemě může čekat znalecký posudek a mimosoudní řešení sporů přes ČOI.

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Reklamace.. Jakmile nastane nějaká chyba, obchod udělá cokoliv aby do toho nevrazil ani korunu.. Mobilu odešlo nabíjení (špatný kontakt) a byl jsem v hajzlu . Prý si za to můžu sám a výměna konektoru je v řádech desetikorun.. Tak si to preberte..

Ověřený zákazníkpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Skvělou komunikaci,rychlost,seriozní jednání.

Vůbec nic.

Ověřený zákazníkpřed 5 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Zboží stále nedorazilo

Ověřený zákazníkpřed 5 lety
Doporučuji obchod

Rychlost dodání

Registrovaný uživatelpřed 5 lety
Doporučuji obchod, ale...

Ještě tak cena a rychlost dodání.

REKLAMACE: Beryko má hodně dobrých recenzí, ale ve chvíli, kdy budete potřebovat něco vyreklamovat, tak je vám záruční lhůta k ničemu. Reklamoval jsem telefon po 6 měsících se závadou: Ode dne 18.10.se u telefonu projevovaly závady ve smyslu: telefon je vybitý, po znovu nabití pak přestal telefon reagovat na zapnutí, pouze blikala červeně signalizační LED a telefon a telefon nelze zapnout. Požadované řešení: Opravit v rámci záruky a v případě úspěšné opravy vyměnit tvrzené ochranné sklo (doplatím). Odeslán do servisu 30.10 2018 31.10. telefon vrácen s vysvětlením, že reklamace se zamítá, jelikož je závada způsobena vnikem neznámé kapaliny do útrob přístroje. byl jsem přesvědčen, že k ničemu takovému nemohlo dojít, tak jsem se obrátil na jiný autorizovaný servis s požadavkem otevření telefonu za účelem potvrzení závady vlivem vniknutí kapaliny do přístroje. Po otevření telefonu v mé přítomnosti zjistil technik zjistil prohlídkou indikačních terčíků umístěných výrobcem, že nedošlo k žádnému vniknutí kapaliny. Co k tomu dodat. Nekupovat u nich!!!! Lze se domnívat, že vzhledem k rychlosti odpovědi, nebyl snad telefon ani otevřen. Budu pokračovat v reklamaci .soudní cestou

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Reklamace katastrofa, měsíc jim trvalo než mi napsali, že reklamaci zamítli. Mobil má nejspíš zkaženou anténu, druha strana mě třeba po minutě volání neslyší. Dotyční nejspíš testovali 10s nebo spíš vůbec a jednoduše zamítli, že se vada neprojevila... pecka. Na fb nereagují, zakázali příspěvky a na stížnosti neodpovídají. Nekupujte zde nic.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Doporučuji obchod

Velmi lidsky pristup a rychle vyrizeni reklamace

Nic

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

nic

Osobni nákup mobilního telefonu v AFI Palace Pardubice,zakoupeny telefon po 14 dnech používání přestal fungovat.reklamace byla přijata a po měsíci se vrátil se zcela stejnou závadou. Tato závada se projevila ještě ten samý den, další reklamace cca 3 týdny,.Při přebírání se objevila zase, přímo na prodejně v rukou prodávajícího.Přesto !!!!nebyla uznána , vráceny peníze nebo výměna telefonu.Pouze nabídnuta TŘETÍ reklamace., Na prodejně byl přítomen i nadřízený manažer který nám pouze sdělil,že si přístroj můžeme odnést a soudit se s nimi,pokud se nám nezdá jejich jednání.Myslím si,že při třikrát se opakující stejné závadě máme podle obchodního zákoníku nárok na výměnu přístroje či vrácení peněz Varuji všechny před touto firmou,která nedodržuje zákony a jedná s Vámi arogatně,pokud po ní požadujete funkční přístroj.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Nic

Reklamoval jsem Xiaomi Redmi note 4 který se sám od sebe restartoval.V telefonu se vytvořily logy v čas restartu. Uvedeno při reklamaci. Berykem reklamace zamítnuta a telefon vyresetován aby se logy vymazaly. Jak tu píše více příspěvků, s reklamací opravdu nepočítejte. ZL vydávají své, takže reklamace jinde nepřipadá v úvahu. Kupte raději jinde.. M.H.

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Cena a rychlost dodání

Pokud se Vám s telefonem něco stane, tak bohužel nepočítejte s reklamaci. Na to můžete rovnou zapomenout. Telefon se mi vypnul a jíž nenaskočil. Důvod: prý mechanické poškození systémové desky. Telefon se jen sundal z nabíječky...

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

nic

NEKUPUJTE! Beryko má hodně dobrých recenzí, ale ve chvíli, kdy budete potřebovat něco vyreklamovat, tak je vám záruční lhůta k ničemu. 4x (!!!) jsem reklamovala telefon se stejnou závadou. Nikdy mi reklamaci neuznali, protože se u nich prý neprojevila, ale to, že jsem opakovaně posílala absolutně nefunkční telefon je asi nepřesvědčilo, že by ho měli zkontrolovat. Poštovné mi samozřejmě nikdy neproplaceli. Schválně reklamace vraceli a prodlužovali, aby mi vypršela záruční lhůta na firmu a po ukončení lhůty mi zničehonic reklamaci uznali, ale peníze za telefon nevrátili, jelikož už jsem samozřejmě neměla záruční lhůtu. Rok jsem reklamovala pořád dokola telefon se stejnou vadou. NEDOPORUČUJI Beryko! Prosím promyslete to a v radši si kupte telefon jinde. Já už s tím nic nenadělám ,ale vám to může pomoci se vyhnout absolutně arogantnímu chování. Na maily odpovídají s dlouhou odmlkou a o peníze za poštovné je musíte v podstatě prosit a neustále jim psát. Radši si najděte jiný eshop! :(

Registrovaný uživatelpřed 6 lety
Nedoporučuji obchod

Reseni reklamace pristroje po jednom roce. Vadu uznali, ale zahy se vymluvili na vyjimku, kterou si vymysleli.